Ahh o meme ucu yaraları ağlaya ağlaya emziriyordum. Hep böyle olacak zannettim. Lansinoh krem ve kendi sutumu uclara sürmek biraz iyi gelse de bana kalirsa tek iyi gelen sey ZAMAN ve SABIR. Üç hafta asiri yara ve acidan sonra kademeli olarak gecti. Simdi emzirmek benim icin de rahatlama ve keyif demek. Süt arttirici cok sey denedim. Bestlak damla humana rezene cayi vs vs vs. Zamanla ben emzirmeyi oglumda emmeyi öğrendi. Bu ara solgarin b12 li maya tabletini iciyorum gunde 6 tablet tabi bol su ile. Ve 3 gundur sutum asiri artti. Sutum az diye endiselenen herkese tavsiye ederim. Normalde iki gogsumu sagdigimda 80 ml anca dolardi. Bu sabah tek gogusten 110ml sagdim. Mutluluktan agladim resmen. Bende cok etkisi oldu. Hatta arkadaslar hepimiz bu tableti icelim diye post acacaktim ama buraya yazayim herkes gorsun dedim.