Minegk Artık her ay kuaföre 100 TL vermek pek cazip gelmiyor o yüzden epilasyon cihazı almak istiyorum hanımlar kullanıp memnun kaldiginiz bir markanın varmı tüyü azaltan acitmayan birşey
AslhanDivarc Minegk ben epilasyon cihazı kullanamıyorum malesef bugün kılları batık yapıyor ama belkide bende öyledir durum😑
Ebruelcin Minegk ağda makinası alıp evde kendiniz yapabilirsiniz, epilasyon jilet gibi bişey zaten, hic faydası yok, en iyisi ya agda ya da lazer epilasyon, bi normal agda birde kartus alsaniz ohoo miss 😀
Ebruelcin Minegk ben yapa yapa alıştım, ayna karşısında oluyor, biraz zaman alıyor fakat dışarıda yaptirmamis oluyorum