Kızlar dün oğluma kan tahlili yaptırdık enzim gluloz6fosfatdehidronegaz enzim eksikliği vardi yaşında getirin bidaha demişlerdi 6 ay önce normale yukselmisti henüz o çıkmadı ama kan sonucu geldi 503 çıkmış gereken değer 580 çıkmış neden olur başına gelen varmı 😥