Asminko345 canim malesef yspacak bisey yok. Benim kizim 5 bucuk aylik biraz olsun daha az kalıyor memede. Ama dogdugunda inan 5 saat memede kaldigini bilirim hala yatirinca agliyor bazen bes on dk duruyor sonra aglamaya basliyor dogdugundan beri kucakta gezmek istiyor. Memekolikti . Sadece memeede uyur hala . Emzik de tutmadi . Eger bebegin tutuyorsa vermeni tavsiye ederim