alparslanmoms 29 gün önce sezaryen ile doğum yaptım 2 gün boyunca kanamam kesilmişti artık gelmeyecek herhalde dedim az az kanamam oluyordu dünden beri ise kahverengiydi şimdi gene kırmızı normal mi böyle olması ?
Aksumervenur alparslanmoms benim ilk 3 gün oldu sonra kesildi sonra tekrar geldi, kesildi derken tam 52 gün sürdü doktorum normal olduğunu söyledi öerak etmeyin normal anca rahim toparlanıyor. Geçmiş olsun
drn5410 alparslanmoms canım bende öyleyim 31 gün sürdü 5 gün sarıya normal akıntıya döndü önceki akşam kırmızı geldi arkadaşım bu mevzularda anlıyor ben dini boyutu için sordum ona adet olmuş olabilirsin dedi önümüzdeki ay anlayacağız dedi şuan kırmızı ve gittikçe artan akıntım var bebeğim 38 günlük kuvvetli muhtemel adet oldum seninde öyle olabilir takip et
alparslanmoms Aksumervenur kahverengi gelip sonrasında kan gelmesi beni şaşırttı acaba adet mi oldum 😁
drn5410 alparslanmoms bende adet mi diye merakla beklemedeyim muhtemelen adet lohusa kanaması gibi değil çünkü benimki gayet kırmızı adet kanı 🤷♀️