Cemreminem Kızım 3,5 aylıkken çalışmaya başladım. Şuan 4,5 aylık ve biz iki haftadır (biberona alıştığı için) meme reddi yaşıyoruz. Üstüne bi de atak dönemindeyiz. Emmiyor😣 Bu durumu yaşayan var mı? Düzelir mi yoksa ümidi kesmeli miyim?
Cemreminem [bilinmeyen] Ben de bundan korkuyorum. 😣 Hangi makineyi kullandınız? Belki ondan da fark eder
Milasmom Cemreminem ben 5 aydir sagarak veriyorum gece de dahil gunde 7-8 kere sagiyorum azalma olmadi. Philips avent kullanıyorum. 10 15 dk suruyor. Icsin de nasil icerse icsin kendinizi strese sokmayin.
Milasmom Cemreminem bazen geçici donemler oluyo oyle. Zorlamayin kendinizi de strese sokmayin sutunuz sagdikca kesilmez. Ara sira deneyin bigun tekrar emmeye baslayacaktir.
Cemreminem Milasmom İki gündür zar zor yatarak emzirmeye başladım. Çok şükür emiyor inşallah kucağımda emmeye de alışır yeniden