zumuss_00 Benim kızıma da öyle söylediler gittik çarşamba günü taö oturmamış die korkmayın kızların geç oturuyor deid ama bende korkuyorum siz farklı ni doktora daha gittiniz mi yada size bir öneri sundular mı
Weib benim yeğenimin başına gelmişti bandaj kullandılar nerdeyse 4 ay kadar şimdi 7 yasında bişeyi yok çok şükür düzelir merak etmeyin kontrolleri aksatmayın yeğenimde geç farkedilmişti
TurHanAda Mirayinannesi34 biZimde sol oturmamıstı biz biraz gec kaldıgmz için 3 aylıktı cift bez yapılmadı tübingen ortezi kullandık 1 ay sonrasnda geçti cok şükür sımdı 11 aylık
Rbysf Ilknuraltun canim hani bacak boğumlarına bakilarak da anlasiliyor mus ya öyle duymustum cikik olup olmadigini oyle anlaşılıyor mu acaba
Ilknuraltun Rbysf evet canım ama iki kalçada da problem varsa anlaşılmaya biliyormuş demişti doktorum
Sezinnur Rbysf bizim kızın bacak bogumlari eşit ama kalçasında sorun vardı. Bı akrabamizin çocuğunun bacak bogumlari eşit değil ona sıkıntı yok demişler.
Sezinnur Mirayinannesi34 tıp 2a idi. İki kalçada. Her doktor farklı olcmustu. Ama tıp 2a olduğu kesin. 58 civar ölçüler hep
Rbysf Sezinnur yaa oyle olabiliyor muymus bilmiyordum benim oglumun srka bacak kismi bi kac bogunlari esit durmuyor sanki ondan şüphelenmiştim dogduktan sonra usg de yoktu kalca sorunu da suan 10 bucuk aylik doktora da gidemiyorum
Sezinnur Rbysf yinede bı gidin isterseniz. Çünkü bogumlarin eşit olmaması kalça çıkığı belirtilerinden biriymiş. O bahsettiğim bebeğe de röntgen çekmişler oyuzden. Sizinde içiniz rahat etmiş olur. Kalça çıkığı çok sıkıntılı bı hastalık tedavi olmayanlar genelde topalliyor.