Merhabalar herkese, bebeğim iki buçuk aylık özellikle bayramdan bu yana yüzünde alerjik lekeler oluştu doktora götürdüm krem verdi 5 gün kullan dedi iyi oldu ancak sonra tekrarladı. Doktor çocuğun süt ve süt ürünlerine yumurtaya alerjisi olabilir dedi kullanmadım ama geçmedi. Krem kullanınca geçiyor ama bırakınca yine oluşuyor başına gelen varsa destek olabilir mi bir de alerji testini hangi doktor yapıyor çocuk doktoru cildiyeye yönlendirdi. Destek olur musunuz şimdiden teşekkürler.