Merhaba arkadaşlar,kızım 3 aylık olmasına 1 hafta var. Bikaç haftadır kabızlık sorunu yaşıyoruz. 2 haftalığına memlekte gitmiştik. Oranın havası çok iyi geldi. Kabızlığı düzelmişti ama dönmek için yola çıktığımız gün ve diğer gün kakasını yapmadı. 3. Gün ben ıkındığını görünce makatına pişik kremi ile masaj yaparak yaptırdım. Dün yine yapamadı kakasını bugünde çok sert bi parça yapmış ama çok az. Walla herşeyi yapıorum. Gaz damlası var. Masaj yapıyorum. Her gün ılık Suya sokuyorum. Masaj yapıyorum. Napıcam ya🤷🏻♀️ var mı başına gelen?? Ne yaptınız??