Canim ben mamajoo kullaniyorum gaz problemi hic olmadi hem memeyide birakmadi cok memnunum tavsiye ederim. Ayrica sagma makineside aldim oda mamajo ondanda cok memnunum.
Ben biberonu mamajonun ilk seti diye paket var ondan almistim. Icinde 2 boy biberon 2 boy baslik emzik bide dis kasiyici var oyle alirsan daha uygunada gelir