Sum87 Kimya Önlisans mezunuyum ama açıktan farklı bir bölüm okumak istiyorum bu işler basıl yürüyor bilgisi olan var mı ☺️
Helenyaz Sum87 ben lisans mezunuyum açıköğretim felsefe okuyordum, gerçi bebek olunca bıraktım ama direk kayıt yaptırabiliyorsunuz. Üni mezunlarına böyle bir hak var, AÖ bürosunu arayın ya da netten bakın
Kadervural Sum87 ataturk uni acik ogretim kayıtları basladi bende dun yaptim kayit onlisans programinda bir suru bolum var seçebilirsiniz kayit bolumune basin zaten tc istiyor bilgileri girince bolum secip resim yukleyip harc yatiriyorsunuz 325 olmuş
K1996 Sum87 kayitini olanlar onceden pandemi sebebiyle devlet herkese 35 puan vermiş ben 1 senedir gitmiyodum kayıt yenilemedin hatta hamilegimde girmedim hiç kaydım silikti benim şimdi aktif olmuş 35 kredide vermiş