Minigimmm_01 Benim bi tanıdık yaptı onun tansiyon sıkıntısı vardı 1 hafta kaldı ama eski hastane olduğu için odada tuvaleti yok haberiniz olsun 😊
asuuude Bende adanadayım eşimin akrabası yaptı hatta 3üz bebek doğurdu bebekler yönünden bi sıkıntısı da olmadı sadece dikişlerini 10 gün değilde 6 gün sonra gel alalım demişler daha yarayken dikiş yeri O sorun olmuştu ona da