Bsrtsc98 ben kızım doğduğundan beri bepantol kullanıyorum. Önce poposunu güzelce ılık suyla yıkayın kurulayıp bepantol sürün İnşallah hemen geçecektir pişiği. Pişik olduğu süre içinde elinizden geldiğince ıslak mendil kullanmayın yıkardanız piştiği daha çabuk iyileşir hemde bebişiniz rahatlar.. Geçmiş olsun 🌸