FidanDemir Selam anneler ben bebeğimle yurt dışına gidicem ama korana testi şartı var çok acıtıyormuş test yaparken bebeğim daha bu ayın 10unda 3 aylık olcak ona da test yaparlarmi yada aynı şekilde mi yapilir test bilen var mı ?
Eesmaaanur FidanDemir benim oğlum 1 yaşındayken yaptilar ama sizin bebeğiniz küçük. Üstte kalsin belki bilen çıkar
Tugce89 FidanDemir bnm bebegimede pazartesi günü yaptılar dört buçuk aylık negatif çıktı benimki pozitif .vala ağzına burnuna soktular yavrumun
FidanDemir aytiii hadi be bende bebeklere yapmazlar die dusunuyom daha kendi kendime seninki daha küçükmüş
Arasannesi aytiii siz hastanede fakan mı bır şüpe oldu yenıdoganlarda hastanede falan yakalanana yapıyorlar ama dısarda yapmıyorlar ya bız pozıtıf cıktık aılecek eve gelen filyasyon ekibi bebegıme yapılmayacagını soyledı yapmadılarda 184 e de kac defa sorduk bebege yapılmaz dendı
FidanDemir Tugce89 kıyamam ya inşallah çabucak atlatirsiniz bu testi yaptırmaktan çok korkuyodum mecbur kaldım şimdi yaptırmaya yoksa kabul etmiyor Özbekistan .
Deletedmom418 FidanDemir sizin minnoş günün ilk saatlerinde gelmeyi tercih etmiş. Benim öğleden sonra 4 te
Deletedmom418 FidanDemir sizin minnoş günün ilk saatlerinde gelmeyi tercih etmiş. Benim öğleden sonra 4 te