Hanımlar 4 ay 10 günlük bir kızım var. Sürekli tavana bakıp gülüyor, ses çıkarıyor. Ana kucağında, yatar vaziyette ilk bulduğu fırsatta hemen tavana bakmaya çalışıyor ve aşırı heyecanlanıyor. Çocuk bu tavana da bakar diyebilirsiniz ama ilk bebeğim ve tecrübesizliğin verdiği endişeyle normal mi değil mi? diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Bu durumu yaşayan varsa aranızda yardımcı olursanız çok sevinirim