Herkese merhaba,
Kızım sekiz aylık olunca işe başlayacağım , son 1 ayım kaldı ama çok büyük bir sorun var , bebeğim ek gıda sürecinde geride, yani yemek yemeyi sevmedi🙄 yoğurt bile zorla yiyor genel olarak yemeklerin tadını beğenmedi galiba, cup cup yemek yemiyor ve biberon, emzik ten nefret ediyor ne yapicam bilmiyorum işe başlayınca babaanesi bakicak ama biberon tutmaması büyük sorun, tam bir meme aşığı.. sağdigim sütleri nasıl iciricez. Daha onceden başına gelen var mı , nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinizi yazar mısınız? Başıma neler gelecek…🙄🙄 Endişeleniyorum…