filizeynep banada bence gayet iyi dedi boyumuz 63 dü bu arada ben eve gelince içim rahat etmedi az kilo almış 500 gram bile degil mama veriyim mi dedim günde 1 kere gece ver dedi sonra 2 doktora daha gittim 1 i verme mamaya gerek yok boyu uzun dedi digeri bencede mama gerekli az kilo almış ama gece verme gece emzir gunduz ver dedi bende baktım hepsi ayrı sey söylüyor oglumun saatini ayarladım 3 saatte bir mama vermeye basladım diğer ay gittigimde de hemsire ve doktora bahsettim iyi yapmışsın emmesi zorsa Baska caremiz yoktu annesi dedi cok zor emen Bir bebek oldugu için kilo alımı almıyordu cok sukur smdi Toplandık