Prens_annesi170620 senceumrumdam1 ben kullanıyorum canım memnunum 1 ay filan oldu kullanali daha önce Aptamil kullanıyorduk kabız yaptı bizi bu mamaya gectim bakalım şimdilik memnunum biraz pahalı ama yapacak bir şey yok
senceumrumdam1 Prens_annesi170620 bebelac gold da pahalı canım 900 gram alıyorum 99 lira veriyorum yani bebeğimin sağlığı daha önemli maddiyattan ne kadar fiyatı peki ?
Prens_annesi170620 senceumrumdam1 evet orası öyle tabi ki herşey onlar için ❤️ 400 Gr 90 TL ye aldık en son
senceumrumdam1 Deletedmom16 bilmiyorum canım zaten bebelac golda 98 lira para veriyorum hipp daha ucuz 78 liraydı sanırım
senceumrumdam1 Deletedmom16 bende bebelac 900 grama 100 lira para veriyorum 350 ye 80 çok ya bebelacta 350 gram mama 45 lira
senceumrumdam1 Prens_annesi170620 ay 10 lira daha karı var bende 100 tl veriyorum bebelaca 900 gramına güzel gidiyor 🥰