Dilacim bebeğinizin azı dişleri çok kaşınıyor muhtemelen,
Bir tülbent parçasını ıslatıp buzluğa koyun. Emzirmeden önce donmuş tülbenti çıkartıp işaret parmağınıza dolayıp, bebeğin azı diş yerlerine masaj yapın hemen ardından emzirin. 12-16 ay oral dönem keşif dönemi olduğu için muhtemelen birde oradaki gücü test falan ediyorlar. Hemen hemen aynı aylardaki diğer bebeklerde aynı şeyleri yapıyor emin olun, benim kızımda 12 ayından başladı meme ısırıyordu, emzirmeyi kesince elimi ve yanağımı falan ısırmaya başladı. Elini ağzına sokup dişlerini elliyor , kendi dişini ellerden biyandan benim dişimi elleyip sanırım yapısınj görmeye anlamaya çalışıyor, olabildiğince ayna karşısına götürüyorum orda ağzını açıp bakıyor. Diş gıcırdatıyor, burun kurcalıyor. Bunların hepsi oral dönem keşifleriymiş doktorumuz öyle söyledi, şuan 14 aylık.
emzirdiğinizde ısırdığında tepkinizi koyun emzirmeye ara verin. Şuan anlayabilecek ayda, hayır yapma diyin sadece kısa ve net. Kısa zamada düzelecektir