Esra3232 ilk 1 hafta yoğun bakımda kaldı bebeğim. Hastane de kalıyordum bende gece gündüz uyumadan sağım yapıyordum 100 cc o süreçte geliyordu hem emzirip hem biberon veriyordum toparlasın çıkalım diye. Çok pişmanım biberon verdiğime 2 aylıkken meme reddi başladı. Sonra bir anda biberonu ve sağını bıraktım 1 ay savaş verdik resmen bebeğimle. 1 ay sonra meme reddini yendim. Sonrasında hep meme devam ettim. Sağım yapmadığım için göğüsler sağılmayı unuttu. Dediğim gibi 3 aylıkken 10 cc zor geliyordu sağımda. Şu an bile sağsam belki hiç çıkaramam 😊 ama bebeğim emmeye başlayınca gayet de iyi emiyor.