tugbahmet Kızlar bebeğim el ve ayağında sıcaklık var baya baya yaniyo ama ateşini ölçtüm ateşi yok 36derece çıkiyo bu beni biraz tedirgin etti açıkçası başına boyle bisey gelen varmı varsa yazarsanız bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler şimdiden😘
GramPozitifBakteri tugbahmet benim kızımın bu aralar öyle.Ama diş hazırlığı yapıyorsa avuç içi sıcak oluyor onu farkettim bu aralar yine ara ara ısınıyor çokta ısırmaya başladı.Dediğin gibi ateşini ölçüyorum her yer 36larda çıkıyor.🤷🏼♀️🤷🏼♀️Ha birde koltuk altı da sıcak oluyor
Semayyy06 tugbahmet benim kızımda öyle canım diş çıkaracagi zaman ateşi olmuyo ama el ve ayakları yaniyor
tugbahmet GramPozitifBakteri olabilir benim kızımda herşeyi ağzına aliyo elini çok kemiriyo😂dişten olabilir diyosunuz yani
GramPozitifBakteri tugbahmet aynen olabilir 6 dişi var şuan ne zaman diş çıkaracak olsa özellikle elleri ve ayakları sıcak oluyor ama bakıyorum ateşi yok