benim bebeğim 2.5 aylık. 15 gün önce işe başladım. 300 cc koymustum her posete. o yüzden 1 poşet gece cıkarıyorum buzdolabına koyuyorum yatarken. bir posette sabah cıkarıyorum buzdolabına. cünkü 2. poşet tam bitmiyo yarısını ertesi sabah içtiği icin geç çıkarıyorum.
akşam cıkardıgımın sabaha buzu erimis oluyo, biberona koyup sıcak suya oturtuyolar.