Neslihankarabal 4 aymizi doldurucaz pazartsi günü ama bugun cok huysuz 1 haftadir inanilmaz salyamiz var. Acaba dismi çıkarıyor anlayamadim
Eylul2018 Neslihankarabal ben atak nedir bilmiyordum açıkçası burdan gördüm 😂😂 Uyumuyordu ağlıyordu salyası akıyordu hatta bi gece çıldırdı paranox s fitil verdim rahatladı Sonradan geçti kendi kendine ama hala uyku düzeni yok rezil durumdayım
Yasemin389 Bizim ki de çok huysuz gecenin 5 de uyanır emziririm uyumaz ağlar sanki bri dövmüş gibi parmağı hep ağzında zaten bizde 4 ay 5 gunluguz