Simayyldrm Kızım 4bucuk aylık ama 3aylik kolunun aşı olduğu yer kızardı ve şişti iltihap gibi npmam lazım 😓😓
busraozturk_11 Simayyldrm dokunma canım bizde de oldu kendiliğinden aktı gitti aşının tuttuğuna işaret iş öyle demişti doktorum