11 aylık oğlum ayağına tencere düştü ve yan olarak düştü sanırım ayağı çok az morardı hafif şişme gibi var oynayınca falan sesi çıkmıyor ama üstüne değince ayağını çekiyor ne yapmam lazım doktora götürmem gerekir mi acaba korona yüzünde. Pek gitmek istemiyorum ama yardımcı olursanız sevinirim