Arkadaşlar benim gibi bebeğinin ilk muayenesinde kalça çıkığı tanısı konan anneler fazla üzülmeyin 🤗 bizim 3 ay sonunda şükür geçti🙏🏻 İlk muayenemizde her iki bacakta sıkıntılıydı. Doktorun dediği çift bez kullan bir ay sonra kontrole getir. Bir ay boyunca gece gündüz hep çift bez bağladım. O kadar sıcaklara rağmen.. Kontrole gittiğimizde sağ bacak düzelmiş sol bacak hala sıkıntılıydı. Korktum , doktorla konuştuğumda 3 hafta yine çift bez kullan dedi. Geçer mi peki dedim? %95 geçiyor sürekli takarsan geçer dedi. Bugün kontrolümüz vardı. USG çekildi ve şükür geçmişti. Güzel bi duş aldırdım bebeğime ve tek beze geçiş yaptık. Demem o ki güzel anneler devamlı ve sürekli takarsanız inşallah geçiyor 🤗🤩