ikizlerinannesi Kızlar ikizlerim 33 haftalık dogdular normalde 4 aya girdik düzeltilmis yaşla 2 aylıklar artik cogu seyi anliyolar yerde yatarken alalim diye kollarini uzatip agliyolar gülüyolar kızıldigini veya şaka yapildigini herseyi ama su 1 bucuk haftadir napcamı sasirdim artik gündüz gram uyumuyolar buyuk insan gbi benimle bir oturuyolar gece 3 de anca uyuyolar uyutmasida zor oluyo gece cay kasigiyla su veriyodum hep mama kullandigimiz icin biberonla mamayi yemek istemiyolar kasikla veriyorum yiyolar ama biberonu istemiyolar ve 1 bucuk saatte bir 150 cc kadar mama yiyolar görenler ek gıdaya basla bunlar kaşikla yemeyi falan öğrenmis birtek mama beslenmesini sağlamiyo belli diyo bende 6ayin sonuna kadr ek gida verilmez diye biliyorum c.tesi gunu komtrolumuz var doktorada sorucam ama sizlerede bi sormak istedim butun bunlarin sebebi gercektende ek gıdaya gecis dönemi sinyallerimi 🤔😥
Siracseda ikizlerinannesi benim teyzem 4 uncu ayda yavaş yavaş başlamıştı sıvı şekilde ek gıda vermeyi kabız yapmayan meyveleri felan hiç bı sıkıntı olmadı bende 4 aya girdiğimizde baslicam yavaştan
ikizlerinannesi Siracseda kuzum iste benimkiler normalde doğmasi gereken aydan erken dogdular o yuzden tereddüt ediyorum acikcasi 😥
Pashador15 ikizlerinannesi ablamda 35. Haftada dogurdu ikizlere ek gıdaya erken baslanılıyo zaten 5. Aya girerken verdi smdi 5. Ay bitti tamamiyle gecmiş oldu