MelihAsk28 Oğlumun saçları çok uzadı kestirmek istiyorum ama kuaföre de götürmek içimden gelmiyor. Babası ben kucagımda tutarım bişey olmaz diyor. 11 aylık olacak kestiren var mı kuaför de nasıl tepki veriyolar ?
Gamze__16 MelihAsk28 biz kestirdik geçen ay 10 aylıktı çok ağladı yanlarini kesti arkası kaldı ağlarken tikanacakti neredeyse korktu çok her çocuk farklıdır ama bizimki çok ağladı korktu
Gamze__16 MelihAsk28 aynen bizim babamizda kucağımda tutarım diyordu ama valla çocuktan çok terledi zor oluyor tutmak umarım sorun çıkarmaz sizinki 😀