Glcnduru Kızlar hipp combiotic kullanıyordum bebeğim bu aralar icmiyor dördüncü ayında evolvia vermeye başladım kullan memnun olan olmayan yazabilir mi
Mom095 Glcnduru ben 2 aydır kullanıyorum. Hiç öyle sorunum olmadı. Erimeme gibi. Bebeğim meme+mama şeklinde içiyo. Kilo alımı gayet iyi maşallah 🧿
btlkrnaz5 Glcnduru ben dogdugu gunden beri onu kullaniyordum 2 3 aylikmiydi ne icimdem bocek cikti biraktim tabi her mamadam cikabilir saklama kosullari ne bilemiyoruz
Glcnduru Deletedmom16 öyle bir sıkıntı görmedim su an icin ama kilo alımını boyunu nasıl etkiler acaba