Merhaba nimenrix ve bexsero aşılarını yaptıranlar, kaçıncı ayda başlandı, kaç doz yapıldı ve her ay mı yapıldı? Bazıları belli bir ayda başlanması gerektigini soylerken bazı kaynaklar herhangi bir ayda baslanabilir diyor, kafam karıştı, sizler nasıl yaptınız?