Habis07 Kızlar cok onemli basına gelen egzamamız var atopik dermatit nette aşı onerilmez diyor napıcaz ası yaptrmayıpta etraf hasta suriyeli bebek dolu kızamık bogmaca dolu :( doktorumuz size kalmıs diyor ben anlamadım aşı yaptırıp durumu kotuye gden varmı ?
ebrupoyraz Habis07 benim oğlumda vardı yaptırdım benşm çocuklar alerjik şimdi kızımdada var yaptırıyorum ne oluyormuşki aşıdan sonra Allaha emanet bu İnternete baka baka pimpirik olduk
Habis07 [bilinmeyen] nette kesnlkle cicek aşısı ozellkle yapılmaz yaızyor canm dktor bsey demedi ama asıdan snra fenalasan oluyormus bende kararsız kaldım
Habis07 [bilinmeyen] bunu duymak iyi geldi hepatitleri zaten yaptrdım ama rota ve cicek tehlıkeli dyor bş doktor kendi stesinde paylasmıs ordsn okudum bende tabi banada bsey dyen olmadı yaptırıcam kesnlkle bende cok tesekkrler
Deb290818 Egzamalı bebek demek bağışıklığı düşük bebek demek ve bağışıkşığı düşük bebeklere aşı yapılmaz diyordu bi doktoru dinlediğimde