Heyanne canım sana bişey tavsiye edicem ama yaparmısın bilmem benim kayınvalidem şey yapardı ogluma kırklıyken daha çok oluyor gaz sıkıntısı ya şuan 3 aylık olcak şükür o kadar gaz sıkıntımız yok maşallah 😊 gazı oldugunda oglumun soganın suyuyla ve has zeytin yagıyla bi bez yapmıştı soganı rendeden geçiriyorsun onra kare bi beze suyunu döküyosun sonra biraz da zeytin yagını dök bezi elinde ovala her yerine gelsin ıslaklık sonra onu kurut baktın gazı var bebişin hemen ısıt onu bebegin vucüdünü yakmıyacak sıcaklıkta karnına koy ama soguk olursa işe yaramaz tenini yakmıcak sıcaklıkta koy biraz uzun oldu ama inşallah işe yarar yaparmısın bilemem