Merhaba anneler
Bebeğim altı aylık . Eve eski usul beşik, salıncak kurduk . Hani battaniye geçirilen lerden. Bebeğim gündüzleri kırk dakika sonra derin uykuya geçemezdi. Bir videoda bu uykulara fleaket uykusu dendiğini duymuştum. Ne yapıp edip en fazla yarım saat tekrar uyutmak için ugrasiin diyordu. Ortalama bir buçuk saate tamamlamak lazımmış. Ayı ilerledikçe daha geirye cekilebilirmis. Şimdi bu salıncakla kipirdandigi an sallıyorum. Zaten çok sevdi . Her bebek sever mi bilmiyorum ama bizde çok işe yaradı. ama dönen bebekler için dikkatli olmak lazım. Biz tavandan tavana iki delik açarak yaptık . Gündüzleri artık çok daha rahatım. Ama tanı geceler hala felâket. Sanırım sıcaktan uyuyamıyor.