Bahar_ devamlı ıkınıyorsu gaz sancısı gibi kremler bile çok etki etmiyordu en ufak birşeyde hop kızarmaya başlıyordu sıksık banyo yaptırmaya özen gösteriyorum şampuanını herşeyi değiştirdim özele giderseniz doktordan rica ederseniz yapabilir alerji doktoru oğlumu gördüğü gibi bu çocuk anne sütü tek alıyo egzama olması normal değil demişti devamlı pişiği vardı diyete başlayınca hafiflemeye başladı birde hipoalerjenik mama kullanıyor oğlum tadı kpkusu berbat içmiyo ek gıdalarına ekliyorum kakası daha iyi mukusta azalma oldu birde öptürmemeye özen gösterin