Buseraye 18 günlükken yüzünde ve başında kızarıklıklar olduğu için hastaneye götürdüm yenidoğam bebeklerde olur deyip krem verip yolladı 2. Ayında başka bi doktora götürdüm oda cildi kuru dedi 3. Ayında rota aşısı yaptırdık Yüzü hala geçmedi cildiyeye götürdüm atopik dermatit dedi şampuanı kremi vücut şampuanını değiştirdi ve bna ek gıdaya geçimce inek sütü ürünlerini tüketmesin dedi test yapmadan rahat edemedim çocuk doktoruna gttim olanı anlattım beni çocuk gastroentoloji bölümüne yolladı kaka ve kan testi yaptı ve alerjisi çıktı oğlumun kakası mukusluydu kusmayan çocuk kusmaya başlamıştı rota aşısı alerjik çocuklara yapılmamalı doktorların hatasu yüzünden göz göre göre ben oğluma 2 dozunuda yaptırdım şuan sıkı bi diyetteyim oğlumda yiyemiyo