Merhaba hanımlar dogum yapali 50 gun oldu.. 40 cikti kontrole gidecegim doktoruma bi hediye almak istiyorum sizlerden yardım bekliyorumm… bu arada doktorum erkek yardimlariniz icin şimdiden tesekkurler… cok bir bütçem yok ama guzel birsey olsun istiyorum manevi olarak cok degerli bizim icin doktorumuzzz