prenses3509 Ay o uyurken sende uyu lafı bende travma yaratıyor🤦🏻♀️
Bir gün ilk kez kızım uzun uyudu 3 saat ( 1ayı geçmişti) o gün de benim nasıl uykum var.Yattım uzandım,tam dalacakken pat kapı çaldı.Tabiki alt kattan gelen kaynanam… 🤷🏻♀️
ben uykulu gözlerle kapıyı açtım kızımı sordu,uyuyor dedim.Kameradan abartısız 3 saat kızımı izledi uyanmasını bekledi ve bana da diyor ki bebek uyuyunca sen de uyu😂Küfür etse ana bacı gerçekten o kadar koymazdı😂😂 e ulan gitsene evine uyuyayım o zaman ne oturuyorsun boş beleş.Bunu söyleyip bir de boş boş oturdu 3 saat yaa🤦🏻♀️Git diyemedim de salak gibi gözlerimden uyku aka aka öyle muhabbet bile etmedim onunla,bıkmadan bekledi.Kızım uyandı sonra sevdi ve gitti.O günden sonra habersiz kimseyi eve kabul etmiyorum🤣Şimdi aramadan gelemiyor,kendi haketti🥳