Zeynepeymen bizdede var ve cinnet geçirmek üzereyim uykusuzum yorgunum yardımcı olcak kimsem yok elim tutmuyo artık ağlıyorum kaç gündür sapıttı gece iki kere uyanıyodu saat başı uyanıyo uyuduğunada uyku denirse mıkmık hep elim üstünde pışpış yapıcam ona 😂 çok dert yandım ama napim geçen gün sızıp kalmışım komşu kapıya gelmiş zile uyandım çocuğa bişeymi oldu diye ağlamış ve duymamışım o kadar hasretimki 2 saat aralıksız uykuya 😞😞😞