Cansuu1 esraeylul34 bol bol burnunu temizleyin. Fizyolojik serumla. İlacı da doktorunuza danısın bence zaditen kullanıyordum ben nezle oldgunda cok ıyı gelıyor ama doktora sorun
ecem26 esraeylul34 bize o donemlerde hic ilac onermediler,burnunu sık sık temizle dersi doktorumuz aspirator ve serum fizyolajikle.emiyorsa bolca emzirin
esraeylul34 Selin39 öksürük yok ama hafif ateş var dış de cikariyo ama burnu oyle tıkalı dgil akiyo ama sabah veya gece hafif hirilti var
Selin39 esraeylul34 ee canım götürmen lazım işte aylardır diyorsun .. akciğerden mi geliyor burundan mı? Ayırt edemiyorsan götürmen lazım
ecem26 esraeylul34 bize otri bebe onerdi doktorumuz onu aldik amasaniyorum marka degisse de icerik ayni oluyor