Merhaba herkese benim oğlum 1 yaş 1 aylık ve biotinidaz hastası yani sadece topuk kanında çıkan bi hastalık 1 yıldır bioak ilacı kullanıyoruz biz hatay da yaşıyoruz ve bizim burada çocuk metabolizma sı sadece adanada var herşey geçen yıl doğumundan 1 ay sonra sağlık ocağı beni aradı ve hemen gelin dedi bende gittim ve herşeyi anlatı ama ben adanaya gidilecek dedikten sonrasını duymadım çünkü bizim burada adana denildiğinde kötü hastalık denir ben zaten daha lohusayım oturup hep düşünüyorum eşim beni gördükçe daha kötü oluyor bize de 4 ay bekleyin dediler genetik test için ama biz ilacı kulanmaya devam ediyoruz çünkü çok önemli kullanmazsak çocuk ölebilir biz tabii dua ediyoruz İNŞALLAH güzel sonuç çıkar diye 4 ay oldu ve çıktı ve hastalık varmış hemen dosya açıldı ilaç raporu çıktı ve 3 ay sonra gelin dediler kan vermeye tekrar gittik 3 ay sonra biraz sonuçlar kötü çıktı ve 1 ay sonra tekrar istediler ve gittik sonra 6 ay sonra gelin dediler 17 Ağustos a randevu verdiler ve kan sunucumuzu bekliyoruz eşim 7 eylülde sonuç almaya gidecek lütfen dua edermisiniz çünkü 17 Ağustos ’ta gelişimine biraz geri dediler😔😥RABBİM TÜM HASTALARA ŞİFA VERSİN İNŞALLAH