Persentil tablosuyla ilgili çok takıntı yaptığım bebeğimin kilo sorununu sizlerle konuşmak istedim aranızda benim gibi olan var mı? Bebeğim son 4 aydır 300 350 gr duşuk çıkıyor kilosu şu an 9.ay 8 gunluk kilosu 8.200 bu lanet persentil tablosu ortalamasındaymış ortadaki çizgiyi gösterdi dr o surat ekşitmesi beni sinir ediyor sanki verem olmuş çocuk.. bunun dışında bebeğim çok hareketli emekliyor ayakta duruyor, blw yapabiliyor, anne dadada baba diyor herseyın farkında motor brcerileri 12-18 ay dedi doktoru ama bana 300 400 gr lafını edip kilo aldırmaya çalış şunu ver bulgur pilavı ver demeleri beni depresyona soktu çunku bebeğim seçici ve iştahsız , kaşığı reddediyor biberonu canı isterse alıyor blw desen yediği ne yarısını yer yiyor başkalarının bebekleri tombik benimkini gören minyon diyor üç gundur aglıyorum apzını iyice kitledi eriyecek zayıflayacak korkusu duştu içime gece prinç unu tahin pekmez ceviz tereyağı biberona inceltip içiriyorum uykuda yapmam vermem dediğim herseyi yaptım çok üzgünüm benim gibi olanlar neler yapıyor merak ediyorum 🙏🏻😔