Birkizbiroglan bende yazdığınız yerden baktım da anlamadığım birşey var, doğum tarihini yazdım ama altta atak haftası hesaplama da bebek doğum tarihine be yazmalıyım diye bir soru var onda 40.hafta önce veya sonra doğan bebekler için 40.haftaya denk gelen günü yazın diyor ? Ben 39.hafta doğurdum 40.hafta mı yazmam lazım