BeyzaBaltan Canımm anneler ❤️ Bebişim doğmadan önce manuel süt sağma makinesi almıştık Phlips Avent markası. Ama 1-2 kezden fazla kullanamadık çünkü sütüm sadece 3 hafta kadar az az geldi🤦🏻♀️ Şuan 3 aylığız. Eğer satın almayı düşünen varsa benimle iletişime geçebilir Fiyatı 170 TL. Ben 100Tlye kargolayacagım. Düşünen varsa instagram hesabımı söylerim 🎀🌸