Deletedmom_15 Yarın 2 yaş aşımız var, hemşiremiz kesin az bulacak kilomuzu. 10.8 - 10.9 Arası geliyor kızım. Sizde durumlar nasıl? İştahı pek iyi değil maalesef. Bugün de doğum günü, çok şükür 2 olduk ❤️
kivirciginannesi Deletedmom_15 benim erkek 2 yaş ama bende keçiboynuzu özü öneriyorum çok işe yarıyor, doğum günüde kutlu olsun🌸
Rengin Deletedmom_15 nice guzel yaslari olsun benim kiziminda 21 gun sonra 2 yasi dolacak. Istah sifir ve 11 kilo🙄
Deletedmom_15 Ikrazumra19 maşallah sizin iyiymiş. 11 psikolojik sınırım ama aşamadık bir türlü. Yarın giderken bezini değiştirmeden mi götürsem bi kaç yüz gram farkeder belki 😂
Ikrazumra19 Deletedmom_15 😀😀 ek takviye veriyor musunuz ben krciboynuzu ozu veriuorum mesela baya ise yaradi istah konusunda
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom_15 kendini kandırmaktan başka bir şey değil kombi kuzum, benim kızım da 9ngun onra 2 yaşında olacak 11.8 geldi geçen gün ama hiçbir şey yemiyor ve zayıfladı.
Deletedmom_15 Evlatkokusu28 evet şuan normal yemek yedirmeye çalışıyorum. Çok Zayıf değil de yine de bi yarım kilocuk daha olaydı iyiydi
Aysem32 Ikrazumra19 nasil veriyorsun keciboynuzunu kuzum ya benim kiziminda fazla istahi yok hep abur cubur istiyo
Deletedmom_15 kivirciginannesi çok teşekkür ederim öncelikle ❤️ Keçiboynuzu deneyim ben de ama çok inat içmek istemezse işim çok zor
Deletedmom_15 kivirciginannesi nerden alıyorsunuz aktardan mı keçiboynuzu pekmezinden farklı bir şey mi bu toz şeklinde mi
25634700 KıZım 4 yaşına girecek yakında. İki yaşında 12 kilo , üç yaşın da 14 şimdi 17 kilo. Bir yılda toplam 2 kilo al alması normal sayılıyor. Benim kızımda iştahsz ve kilolu bebek değil. Fakat pekmezlere bende hep özen gösterdim.
Deletedmom_15 25634700 evet ben de deneyim. Aşırı hareketli bir de otururken görmek imkansız gibi bir şey
kivirciginannesi Deletedmom_15 canım sade olarak yemesi zaten zor oluyor katı kıvamlı çünkü, ben muz ceviz keçiboynuzu özü blender geçirip gece uyumadan yediriyorum
kivirciginannesi Deletedmom_15 aktardan alıyorum hekimoğlu marka, hünnap meşhur ama aktar o makine ortamında hazırlanıyor diye bunu önerdi. Reçel gibi kıvamı