Denniz sadece kafası rahat ona buna takılmayan kendini yormayan biri olursak bence oyle olursam fazla sütüm olabilir diyorum. Süt olsun diye iyi beslenmeye özen gösteriyorum. Cevremde var bikaç kişi hiç beslenmeye dikkat etmiyolar ama umursuz insanlar sadece anne sütüyle baya kilolu beneklrri var 😁