Merhaba anneler. Ilk kez başıma geldigi icin soruyorum. 3,5 aylık kızım az önce ağız dolusu baya bi kustu. Önce beyaz kustu ama en son az birsey sarı kustu. Korktum bende. Ebe yi aradim ama telefonu kapali. Saglik ocagı şimdi ögle arasina girdi. Saat 1 de gidecem saglık ocagina. Başına gelen var mı acaba. Ilk defa sarı kustu kızım. 😐