Kızlar önce masallah diyin🧿🧿🤣🤣 kızıma üç gündür kendi kendine uyutmaya calısyorm normalde bir uyku düzenimz var ama tek sorun meme de uyuyor ve bu yüzden saat bası uyanp meme istiyordu. Yatağına gittk önce kızımla anne yanı besikde uyku saati geldi zamn emip uyuyor tam uyuyacakdı yatana koydum hemn uyutmadım. Bir saat yatakda debelendi üstüme cıkdı oyuncakları aldı falan arada memme diye ağladı ben yanındaym tabi yattı yerden sacını oksadım sırtını kasıdım hadi kızım ağlama benm kızımı kim ağlatmış ben onları döverm dedikc sakinleşdi normalde daha cok ağlıyordu ve 10 dakka sonra uyudu 🤣🤣9.30 da uyudu 1.30 kadar inanamadım kızlar ilk defa bu kadar uyudum haydi sizde deneyin 😊😊😊