Benim eşim netten sağlık bakanlığına bernşm adıma başvuru yapmıştı. E devletten de yatıp yatmadığını görebiliyorsunuz. PTT den çekiyorsunuz. Benim yatmış ama çekemedim henüz bebeğimden dolayı. Eşime de vermiyolar. Sadece kendimiz çekebilirmişiz . Hayırlısıyka bi ara çekicem.🙈🤦🏻♀️