Benimoykum Çocuktan çocuğa değişir. Tuvalet eğitimi kendini ifade edebilen, kendi beslenmesini yapan, en azından bir giysisini giyebilen çocuklar için 2 yaş diyor uzmanlar. Benim büyük oğlumda 1,5 yaşında kendi söylemeye başladı ve alıştı. 1 kez dışında hiç altına yapmadı. Komşum çocuğuna 1 yıldır uğraşıyor yaklaşık 3,5 yaşında . Maalesef olmadı çocuk sürekli çişini sağa sola yapıyor iki güne halı yıkıyor neredeyse kadın. Yaani sizin yaptığınız doğru bir yöntem. Çocuk acıkınca nasıl yemek istemeye alışıyorsa, tuvalette öyle bence. Umarım keyifli geçer. 😊