Kızlar orjinal latex korse lerim var. Şuanda L beden alacagım için satıyorum. 168 boy 74 kilo ile XL kullanmaya baslamıştım. Şuan da 70 kiloya kadar düştüm. Korse ler den cok memnundum ikiside çok kısa sürede vücudumu topladı, http://www.waisttrainingkorse.com/waist-training-latex-bayan-korse-ten-6.aspx, tayt bu http://www.waisttrainingkorse.com/kampanya-yag-yakan-sikilastirici-selulit-gideren-termal-tayt-27.aspx gercekten cok terletiyor. Cok memnun kaldım. İkisini 200 e satacağım.